.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
 

آیین کهن نوروز صیاد در قشم  هر ساله در وسط تابستان برگزار می شود در این روز هیچ کدام از صیادان قشم ماهی و موجود آبزی را صید نمی کنند و در این روز جشن به پا می کنند ، این روز دقیقا در آخرین روز تیر ماه می باشد . گردشگران تور قشم نوروز 95 می توانند در این زمان از سال به روستای سلخ بروند و آیین کهن نوروز صیاد در قشم را از نزدیک ببینند که از صبح تا غروب می باشد. و همچنین مردمان این منطقه در روز جشن  از خوردن غذاهای دریایی پرهیز می کنند . این مراسم به منظور جلوگیری از آسیب به ماهی ها در زمان تخم ریزی آن ها می باشد که یک کار هدفمند برای حفاظت از محیط زیست می باشد. مسافران تور قشم زمستان 94 که قصد بازدید از آیین کهن نوروز صیاد در قشم  را دارند میتوانند این روز با اهالی منطقه جشن بگیرند.





:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: جشن نوروز صیاد در جزیره قشم,دیدنی های قشم , جاذبه های گردشگری قشم , جاذبه های توریستی قشم , بهترین جاذبه های توریستی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 29 دی 1394
.

قلعه نادری لافت قشم از جاذبه های دیدنی و تاریخی جزیره قشم به حساب می رود که کنار تپه ای که در روستای لافت دیده می شود قرار دارد که بومیان آنجا آن را قلعه نادری می گوینداین بنا برای گردشگران تور قشم بهمن 94 که علاقه مند به این نوع سازه ها هستند جذاب است. قابل ذکر است که که این قلعه در نزدیکی چاه طلا واقع شده است که به همین دلیل برخی معتقدند که قلعه نادری لافت قشم به زمان قبل از اسلام برمی گردد. در سفر تور قشم 95 می توانید از نزدیک این قلعه را بازدید کنید و متوجه شوید که که معماری این قلعه به قلعه پرتغالی ها شباهت دارد .

 

قلعه پرتغالی‌های قشم از لحاظ موقعیت مکانی در سمت شمال جزیره و در ساحل دریای خلیج فارس قرار گرفته است . گفته می شود که این قلعه به دستور دریانور پر تغالی به نام آلفونسو آلبركرك ساخته شده است . داستان از این قرار است که آلبوكرك جزاير  در دهانه خليج فارس را به تصرف خود در آورد و به بازرگانی دریایی بين هند و اروپا پرداخت. مسافران تور قشم اسفند 94 می توانند از این آثار تاریخی بازدید کنند و با تاریخ این قسمت از ایران زمین آشنا شوند . پرتغالی ها در آن زمان به ساخت وسازهای زیادی پرداختند كه از آن جمله دژهاي هرمز ، قشم و لارك را می توان نام برد . قلعه قشم با مساحتي که بيش از 2 هزار متر مربع می باشد از سنگهاي آهكي و گچي با ملاط ساروج محلي ساخته شده و همچنین طي يك قرن نیز چندين بار استحكام بخشي و بازسازی شده است. این قلعه از جاذبه های مهم برای گردشگران تور قشم عید 1395 می باشد.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: قلعه های معروف قشم,دیدنی های قشم , جاذبه های گردشگری قشم , جاذبه های توریستی قشم , بهترین جاذبه های توریستی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 29 دی 1394
.

هتل سورینت قشم هتلی 5 ستاره می باشد که از شیک ترین هتل های قشم محسوب می شود و مجهز به کاملترین امکانات روز هتلداری برای گردشگران تور قشم دی 94 است که عبارتند از :  رستوران ها بسیار مجلل ، استخر ، سونا و جکوزی ، اسپا، اتاق ورزش ، فروشگاه ، باشگاه بیلیارد و بهترین سوئیت ها برای مسافران تور قشم آذر 94 می باشد . از لحاظ موقعیت مکانی هتل سورینت قشم در مرکز جزیره می باشد و معماری آن به زیباترین شکل ممکن طراحی شده است . این هتل به زودی افتتاح می شود .



مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل سورینت قشم,هتل های قشم, بهترین هتل های قشم , هتل های ارزان قشم , هتل های مجلل قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 8 آذر 1394
.

بام قشم از جاذبه های زیبای قشم به حساب می آید که از لحاظ موقعیت مکانی در قسمت غربی  و  بین روستای سلخ و طبل قرار گرفته است ، این بام فلاتی می باشد مر تفع که دارای نمایی چشم گیر و کم نظیر است و قسمت بیشتر این منطقه از سنگ آهک و پوسته های صدف می باشد . گردشگران تور قشم ویژه تعطیلات دی 94 که رفتن به بام قشم دارند بهترین راه از طرف روستای طبل می باشد ، شما می توانید در انتهای راه ماشین رو بعد از 15 دقیقه پیاده روی به این منطقه برسید . در این مکان می توان آثاری از یک روستای ویران نیز مشاهده کرد ، آثاری که دارای قدمت تاریخی می باشند. وقتی که مسافران تور قشم دقیقه 90 به بام قشم برسند میتوانند نمایی زیبا از جنگل حرا ، سواحل خلیج فارس را ساعت ها به نظاره بنشینند  و در شب هنگام آن به تماشای ستاره بپردازند . 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: بام قشم,دیدنی های قشم , جاذبه های گردشگری قشم , جاذبه های توریستی قشم , بهترین جاذبه های توریستی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 8 آذر 1394
.

 جنگل دریایی حرا قشم

 

جنگل دریایی حرا قشم از جاذبه های طبیعی قشم به حساب می آید .نوع حرا كه اسم علمي و اصلی آن به حكيم و فيلسوف ايراني ابوعلي سینا نسبت داده شده است .  درختچه‌اي می باشد که در اندازه‌هاي مختلف 3 تا 6 متر، با شاخ و برگ سبز رنگ روشن می باشد. گردشگران تور قشم پاییز 94 می توانند از این جنگل بازدید کنند .حرا درختي می باشد که در آب شورزي در زمان مد دريا تا گلوگاه داخل آب می رود و با خاصيت تصفيه‌اي كه پوست درخت دارد قسمت شيرين آب دريا را جذب کرده  و نمك آن را جدا و دفع مي‌كند. در تنگه خوران مابین جزيره قشم و  قسمتی از ساحل استان هرمزگان جنگل دريايي حرا در وسعتی تقریبا 90000 هكتار ایجاد شده است كه تنوع زيستي زیادی دارد و زيستگاه مناسبی برای پرندگان مناطق گرمسيري محسوب می شود.  منطقه حفاظت شده حرا نام ذخيرگاه زيستركره جهاني را همراه دارد. مسافران تور قشم آذر 94 می توانند بازدید از این جاذبه طبیعی را در برنامه ی سفر خود جای دهند.

dare setaregan qeshm

دره ستارگان قشم که مردم بومی ناحیه به دره ستاره افتاده یا استاره كفته هم نام داده اند در روستاي بركه خلف و در جزیره قشم قرار گرفته است. روستاي بركه خلف در ۱۵ km شهر قشم قرار گرفته است و در جاده جنوبی جزیره قشم واقع شده است که از جاذبه های مهم برای گردشگران تور قشم دی 94 می باشد. اسم روستاي بركه خلف كه اهالی بسيار خونگرم و مهمان نوازی دارد شامل دو كلمه بركه و خلف می باشد. در این روستا بركه ي آب شيريني وجود دارد كه گویی متعلق به شخصي به اسم خلف می باشد و اين اسم را بر اين روستا ماندگار كرد. مسافران تور قشم زمستان 94 می توانند از  مسیر دسترسي به روستاي بركه خلف به صورت آسفالت است و از روستا تا اول دره ستاره ها، جاده خاكي به طول تقریبی پانصد متر  که برای اتومبیل سواری مناسب است ساخته شده است به این مکان بروند. اعتقاد مردم بر این است که دره ستارگان قشم محل برخورد ستاره ای از آسمان می باشد و یا به عبارتی ستاره ای از آسمان بر زمین افتاده است و دره ستاره های قشم را ایجاد کرده است. شما می توانید در سفر خود با تورقشم از این مکان بازدید کنید.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های طبیعی قشم,دیدنی های قشم , جاذبه های گردشگری قشم , جاذبه های توریستی قشم , بهترین جاذبه های توریستی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 8 آذر 1394
.

قلعه پرتغالی‌های قشم از لحاظ موقعیت مکانی در سمت شمال جزیره و در ساحل دریای خلیج فارس قرار گرفته است . گفته می شود که این قلعه به دستور دریانور پر تغالی به نام آلفونسو آلبركرك ساخته شده است . داستان از این قرار است که آلبوكرك جزاير  در دهانه خليج فارس را به تصرف خود در آورد و به بازرگانی دریایی بين هند و اروپا پرداخت. مسافران تور قشم دی 94می توانند از این آثار تاریخی بازدید کنند و با تاریخ این قسمت از ایران زمین آشنا شوند . پرتغالی ها در آن زمان به ساخت وسازهای زیادی پرداختند كه از آن جمله دژهاي هرمز ، قشم و لارك را می توان نام برد . قلعه قشم با مساحتي که بيش از 2 هزار متر مربع می باشد از سنگهاي آهكي و گچي با ملاط ساروج محلي ساخته شده و همچنین طي يك قرن نیز چندين بار استحكام بخشي و بازسازی شده است. این قلعه از جاذبه های مهم برای گردشگران تور قشم آذر 94 می باشد.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: قلعه پرتغالی های قشم,دیدنی های قشم , جاذبه های گردشگری قشم , جاذبه های توریستی قشم , بهترین جاذبه های توریستی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 19 آبان 1394
.

هتل سورینت قشم هتلی 5 ستاره می باشد که از شیک ترین هتل های قشم محسوب می شود و مجهز به کاملترین امکانات روز هتلداری برای گردشگران تورقشم است که عبارتند از :  رستوران ها بسیار مجلل ، استخر ، سونا و جکوزی ، اسپا، اتاق ورزش ، فروشگاه ، باشگاه بیلیارد و بهترین سوئیت ها برای مسافرانتور قشم پاییز 94 می باشد . از لحاظ موقعیت مکانی هتل سورینت قشم در مرکز جزیره می باشد و معماری آن به زیباترین شکل ممکن طراحی شده است . این هتل به زودی افتتاح می شود .



 


مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل سورینت قشم,هتل های قشم, بهترین هتل های قشم , هتل های ارزان قشم , هتل های مجلل قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 19 آبان 1394
.

تنگه عالی محمد قشم در نزدیکی تنگه چاهکو به دلیل عملیات و پدیده های زمین به شکل دیوارهایی نمایان در این تنگه به وجود آمده که به آن تنگه آب نما نیز می گویند . تنگه عالی محمد قشم  در بخش غربی جزیره در روستای چاهو قرار دارد ، افرادی که با تور قشم ویژه تعطیلات دی 94  به دیدن این جاذبه های طبیعی می روند گیاهان زیادی را در این تنگه مشاهده می کنند که نشان دهنده وجود آب بسیار در این مکان می باشد . قسمت شمال شرقی گنبد نمکی نمکدان به تنگه عالی محمد قشم می رسد . مسافران تور قشم آذر 94 آنچه در این تنگه می بینند گسل و دره های کوچک و بزرگ متعدد می باشد .



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: تنگه عالی محمد قشم,دیدنی های قشم , جاذبه های گردشگری قشم , جاذبه های توریستی قشم , بهترین جاذبه های توریستی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 19 آبان 1394
.

تور قشم هتل آپارتمان پلاس

هتل آپارتمان پلاس قشم از هتل های خوب این جزیزه می باشد که به مرکز خرید سیتی سنتر , دریا , قلعه پرتغالی ها , پارک شهر ساحلی و... بسیار نزدیک است و تنها با چند دقیقه پیاده روی می توانید به این مراکز تفریحی بروید. علاوه بر این اتاق های این هتل دارای امکانات رفاهی مناسبی برای مسافران تور قشم آذر 94 نظیر تلویزیون ال سی دی , تلفن , یخچال , کتری برقی , سرویس بهداشتی و حمام و... می باشد. از دیگر امکانات این هتل داشتن لابی شیک و کافی شاپیزیبا می باشد. این هتل با داشتن کارکنانی مجرب و خبره آماده خدمت رسانی به مسافران تور قشم پاییز 94 می باشد.

تور قشم هتل آپارتمان پلاس

 

هتل آپارتمان وانیا قشم هتل یک ستاره می باشد که از لحاظ موقعیت مکانی در بلوار امام قلی خان قشم بین مجموعه های تجاری سیتی سنتر و ستاره می باشد . از امکانات این هتل که برای میهمانان خود فراهم کرده است عبارتند از : اتاق های مجهز به وسایل لازم مثل یخچال ، تلویزیون ، اینترنت و از امکانات هتل کافی شاپ می باشد . مسافران  تور قشم دی 94 کی توانند هتل آپارتمان وانیا قشم را با قیمت مناسب رزرو کنند و سفری کم هزینه را در قشم تجربه کنند . فاصله این هتل تا فرودگاه 50 دقیقه با خودرو می باشد  و از اماکن دیدن نزدیک به هتل می توان جنگل دریایی حرا ، پارک زیتون نام برد. قابل توجه گردشگران تور قشم زمستان 94 که با کودک خود سفر می کنند هتل آپارتمان وانیا قشم برای اطفال زیر 5 سال هزینه ای دریافت نخواهد کرد .



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل آپارتمان های قشم,هتل های قشم, بهترین هتل های قشم , هتل های ارزان قشم , هتل های مجلل قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 19 آبان 1394
.

jazire naz gheshm

جزيره ناز قشم داراي دو جزيره مي باشد كه در مجاورت سواحل شرقى قشم‌ واقع شده است و از ساحل تقريبا يك كيلومتر فاصله دارد. بوميان اين ناحيه به اين دو جزيره دو كرده مي گويند و معروف مي باشد. گسترش جزيره ناز تقريبا سه‌ هكتار است. اين جزيره فاقد ساحل شنى مي باشد و ديواره‌هاى صخره‌اى به بلندي پنج تا ده متر اطراف آن را احاطه كرده است. روى اين جزيره  مسطح مي باشد. در زمان جزر دريا با عقب رفتن  كامل آب دريا، براى مدت زمان كوتاهى، قسمتي از خشكى جزيره ناز را به ساحل قشم متصل مي كند. اين دو جزيره فاقد سكونت مي باشد. ماهيگيران محلي چند سايه بان استراحت در اين جزيره ساخته اند. اين ناحيه از منطقه هاي مورد علاقه گردشگران قشم به شمار مي رود.

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخري قشم

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: جزيره ناز قشم , دیدنی های قشم , جاذبه های گردشگری قشم , جاذبه های توریستی قشم , بهترین جاذبه های توریستی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : شنبه 25 بهمن 1393
.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی